Sabtu, 12 Mei 2012

# Reading - Animal Wonders

blue whale, paus biru, sdii al-abidin, study english
Hello everybody...!!! How are you today? Baik-baik saja kan? Nice to meet you again. Here, kita akan melanjutkan materi kita READING. Kali ini kita akan membaca tetang :

ANIMAL WONDERS
The Blue Whale

The biggest animal in the world is the blue whale. It`s 25 meters long. It swims in the oceans around the world. It can live for 100 years.

The Giraffe

giraffe, jerapah, wonder animal, study english, sdii al-abidin
The tallest animal in the world is the giraffe. It`s five to six meters tall. It lives in Africa. It can sleep standing up.

The Cheetah

cheetah, macan tutul, study english, sdii al-abidin
The fastest land animal in the world is the cheetah. It lives in Africa, too. It can run 100 kilometers per hour. It can climb trees and likes eat melons.

Sudah dibaca kan?? Kalau sudah coba kalian kerjakan beberapa soal berikut ini di # On Line Task - Reading : Animal Wonders


Anda sedang membaca artikel tentang # Reading - Animal Wonders dan anda bisa menemukan artikel # Reading - Animal Wonders ini dengan url http://kanggurukoe.blogspot.com/2012/05/reading-animal-wonders.html, anda boleh menyebar luaskannya atau mengcopy paste-nya jika artikel # Reading - Animal Wonders ini sangat bermanfaat bagi teman-teman anda, namun jangan lupa untuk meletakkan link # Reading - Animal Wonders sumbernya.

Related Posts :

Terima kasih telah berkunjung di blog Kang Guru. Silahkan tinggalkan komentar anda di kotak komentar dan klik suka atau share artikel ini di Facebook, Twitter, maupun Google+1.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...